روش‌های مختلفی برای کسب موفقیت در مسابقه پیاده‌روی سریع یا دو وجود دارد.

 

رقابت پیاده روی یا ماده‌های مختلف دو، شاید در ظاهر کاری ساده و غیرپیچیده به نظر می‌رسد، اما برای رسیدن به سطوح بالا نیاز به رعایت اصول کلیدی است.


 روش‌های مختلفی برای کسب موفقیت در مسابقه پیاده‌روی سریع یا دو وجود دارد.

به گام‌هایی در اینجا اشاره شده که می‌توانند در این موفقیت کمک کنند:

1- تمرین کنید: تمرین کردن بسیار مفید است. تمرین شما باید مداوم باشد.

2- حرکات کششی انجام دهید: سعی کنید پاهای خود را به داخل شکم خم کنید و به جلو بکشید. سعی کنید ورزش خود را پنج دقیقه زودتر شروع کنید تا بتوانید این حرکات را انجام دهید، اما خود را خسته نکنید.

3- مثبت باشید: مثبت‌نگری تاثیر بسیار اساسی در موفقیت دارد. سعی کنید قبل از شروع نفس عمیق بکشید.

4- به محض این‌که مسابقه شروع شد حرکت کنید.

5- قواعد را به یاد داشته باشید.

6- قدم‌های بلند بر دارید و سریع حرکت کنید. این مسابقه طولانی است. برداشتن قدم‌های بلند از سریع‌تر حرکت‌کردن مهم‌تر است. در اواخر بازی باید تا آنجا که می‌توانید سریع قدم بردارید.

7- هنگامی که پایتان را بر زمین می‌گذارید، مطمئن شوید که پاشنه پا به زمین برخورد می‌کند.

8- چند جرعه آب بنوشید. سعی کنید جرعه‌های بزرگ که به گلویتان می‌پرد و شما را سنگین می‌کند، ننوشید.

9-از مسابقه خود لذت ببرید.

10- به هنگام مسابقه دست‌های خود را آن‌طور که می‌خواهید تکان دهید و در آخر مسابقه دست‌ها را سریع‌تر حرکت دهید.

11- سعی کنید زیاد قبل از مسابقه نخورید و نیاشامید.

12- می‌توانید از نوشیدنی‌های ورزشی استفاده کنید. 

 




طبقه بندی: رژیم وتوصیه ها، 

تاریخ : پنجشنبه 3 مرداد 1392 | 11:10 ق.ظ | نویسنده : MOHAMMAD NABAVI FARAHMAND | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • روانه ورزش